SIP Account VoIP telefonszolgáltatás
Analóg rendszer helyett alternatív telefonmegoldás a felhőből, alacsony percdíjakkal
VoIP telefonszolgáltatás esetén a megvalósítás sokban megegyezik egy hagyományos analóg előfizetéssel, csak ebben az esetben nem analóg vonalon, hanem interneten keresztül történik a hangátvitel továbbítása: ez a VoIP (voice over internet protocol – hangátvitel internetes protokoll). Tehát az a technológia, melynek segítségével kiváló hangminőségben tud telefonálni, korlátlanul.
0 Ft kapcsolási díj
0 Ft hálózaton belüli percdíj
Kiváló és stabil hangminőség
Az N-Account Önnek fog dolgozni
Az N-Account szolgáltatást Önnek alakítottuk ki, ha csak egy fővonalra van szükséged.
(Ha IP telefonközpontja, vagy egynél több kapcsolási száma, netán számos egyidejű kifelé-befelé menő hívást kell kezelnie, akkor mindenképpen a SIP Trunk keretein belül valamelyik N-Trunk szolgáltatásunkat tudjuk neked ajánlani.)
Az N-Account szolgáltatásunk tipikusan egy darab telefonszám és a hozzá tartozó beszédcsatorna. Ez 1 db fővonalnak felel meg, 1 db hívószámmal, mely két hangcsatornát engedélyez, így a megfelelő készülékkel, a vonal akkor se lesz foglalt, ha beérkező hívás közben már zajlik egy beszélgetés (hívásvárakoztatás).
Bármikor, bárhol elérhetik önt
IP telefonkészülékén
Softphone kliensén
SIP ATA-n
Okos eszközödén
Teljesíti elvárásait
Kiváló hangminőség, alacsony percdíjakkal
Költséghatékony, korszerű és rugalmas
Nincs több átláthatatlan kábelkupac
N-Account
0 Ft kapcsolási díj
0 Ft hálózaton belüli percdíj
3,60 Ft belföldi vezetékes percdíj
14,60 Ft belföldi mobil percdíj
2 hangcsatorna
1 egyidejű hívás
1 db kapcsolási szám
N-Account EU
0 Ft kapcsolási díj
3,60 Ft EU vezetékes percdíj
8,20 Ft EU mobil percdíj
58 Ft Tudakozó 198 percdíj
122 Ft Tudakozó 197 percdíj
Segélyhívás 0 Ft
2 hangcsatorna
1 egyidejű hívás
1 db kapcsolási szám
Emelje magasabb szintre vállalkozását!
Tegye fel kérdését
Ügyfélkedvenc megoldások az N-System-től! Aki már a magyar távközlési piac kezdetekor jelen volt a szakmában
Az N-System Távközlési Kft-t 2007-ben jegyeztük be, mikor még az iparág csak kialakult Magyarországon. Tehát a versenytársak megjelenése előtt szűk egy évtizeddel mi már teszteltük és üzemeltettük ezeket a telekommunikációs rendszereket, míg ők csak szemlélődtek. Megérdemled, hogy ne a távközlési rendszerekkel kelljen naphosszat foglalkoznod. A szakmai segítség mellett, nálunk a mindennapi nyugalmad is megtalálod. Rendszeredet megtervezzük, beállítjuk és stabilan üzemeltetjük.
Az ön sikere éltet minket!
Ha most is van szolgáltatója, miért választanál minket? Nos talán azért, mert a multikkal szemben mi igenis nagy hangsúlyt fektetünk az emberi kapcsolatokra. A kisebb szolgáltatók pedig nem biztos, hogy felnőttek már a feladathoz.
Tervezés
Mi nem csak eladunk egy szolgáltatást vagy egy terméket, hanem stratégiai szemlélettel, az ön ügyfeleire szabva javaslatot teszünk. Például: bejövő vonalnál hova mutassanak a gombok; milyen struktúrát használjon, hogy ügyfeleit ne várakoztassa vagy éppen mi legyen a hívásrögzítési mechanizmus.
Eszközbeszerzés
Hivatalos disztribútorként napi kapcsolatban vagyunk a Yeastar és Fanvil kollégáival. Ez odáig gyűrűzött, hogy már egyedi fejlesztést is kértünk és kaptunk tőlük ügyfeleink részére. Magyarországon ez egyedülállónak számít, sőt még külföldön is csak elvétve látunk erre példát. Büszkék vagyunk rá.
Hálózatkiéptés
Internetkábeltől a telefonos hálózat kiépítésének végső csatlakozásáig. Internet-szolgáltatás kiépítésében is tudunk tanácsot adni, de vezeték nélküli megoldásainkkal megoldjuk azt is, ha "A" és "B" iroda között nincs kábeles kapcsolat. Nem jelent gondot több telephely telefonos összekötettetése sem.
Üzemeltetés
Saját szerverparkot üzemeltetünk teljesen redundáns (működéshez szükségesnél több példányos) internet- és tápellátással, 0-24 órás felügyelet és ellenőrzés alatt.
Teljeskörű, hosszútávú támogatás
Mi nem fogunk holnap eltűnni a piacról, mint sok más versenytársunk az évek alatt. Üzemeltetésünk támogatással is jár, mely a mi esetünkben egy élménnyel ér fel.
Állandó ügyfélszolgálat
Az év 365 napján, 0-24 órában olyan állandó ügyfélszolgálathoz tud betelefonálni, melynek a végén egy szakértő fog a kérdéseire válaszolni, nem egy álmos call center-es.
Távoli karbantartás
"Lehet, hogy eltört, lehet, hogy valahol elszakadt" - nem baj, megoldjuk és még a fotelből sem kell felülnie. Kiszállás nélkül, távolról, azonnal, bárhol, bármikor, bárhonnan, bárkinek és még kávéval sem kell megkínálnia.
Helyszíni kiszállás
A legritkább eset, mert nálunk mindig minden működik, de erre is fel vagyunk készülve. Ha mégsem működne a távoli karbantartás, akkor helyszíni kiszállással oldjuk meg a problémát. Beüzemeljünk, lecseréljük, újraindítjuk.
Oktatás
Harcedzett és türelmes kollégáink vannak, ahol nincs buta kérdés. Sőt! Jobb, ha tudod, hogy nem csak ügyfeleinknek, de a Szegedi Tudományegyetemen is tartunk előadásokat IP alapú kommunikációban.
Velük együtt dolgozunk, dolgoztunk. Szeretne közéjük tartozni?
... legnépszerűbb gyártóink pedig ....
... természetesen a teljesség igénye nélkül....