IP hoteltelefonok
Az IP hoteltelefonok legújabb generációja.
- Az IP hoteltelefonok funkciói magukba foglalják a hagyományos telefonokéval megegyező funkcionalitásokat, mint például a hívások fogadása és kezelése, az értesítések, a hangposta és a számlázási jelentések. Az IP hoteltelefonok azonban további előnyöket is nyújtanak, amelyek javítják a szálloda vendégélményét és növelik a szálloda hatékonyságát.
- Az IP hoteltelefonok által kínált előnyök közé tartozik a magas minőségű hang- és videóhívások, a szobai szolgáltatások és információk elérhetősége a telefonon keresztül, az egygombos hívások a szállodai szolgáltatásokhoz és a recepcióhoz, az értesítések és a számlázási jelentések automatizálása, valamint a vendég előnyeinek maximalizálása azáltal, hogy a szálloda könnyedén kapcsolatba léphet a vendéggel a telefonján keresztül.
Írjon nekünk itt
Kérdése van a termékről, szeretné megrendelni vagy nem tudja mire lenne pontosan szükséged? Írjon nekünk egy levelet, a kollégáink 0-24 órában várják kérdését, melyre 100%-ban személyre szabott választ fog kapni.
Mennyibe kerülnek a termékek?
A weboldalunkon látható gyártók hivatalos disztribútorai vagyunk évek óta. Ez odáig gyűrűzött, hogy már speciális, egyedi ajánlatot kapunk tőlük minden eszközbeszerzésre. Ezért rendelésedre mindig extra egyedi kedvezményeket tudunk adni. Magyarországon ez egyedülállónak számít, sőt még külföldön is csak elvétve látunk erre példát. Büszkék vagyunk rá. Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi módok valamelyiként és azonnali tájékoztatást tudunk adni a kedvezményed mértékéről:
- Az oldalon található bármelyik űrlapon keresztül.
- E-mail-ben sales@n-system.hu-n.
- A 06-62/800-145-as telefonszámon.
Hogyan tudom megrendelni a terméket?
- Az oldalon található bármelyik űrlapon keresztül.
- E-mail-ben sales@n-system.hu-n.
- A 06-62/800-145-as telefonszámon.
Mi a megrendelés menete?
A fentebbi módok valamelyikén (űrlap, e-mail, telefon) jelzze számunkra a megrendelési szándékot, ha tudja, akkor a pontos típust és darabszámot, majd kollégáink visszaigazolják számára a vásárlása befogadását, egyeztetjük önnel az adatokat és már küldjük is az eszközt.
(Ha segítségre lenne szüksége a pontos termék kiválasztásában, akkor bizalommal írjon nekünk a sales@n-system.hu e-mail címre vagy hívjon minket a 06-62/800-145-ös telefonszámon. Szívesen segítünk.)
Mit kell tudnom a kiszállításról?
Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
Megrendelését banki átutalással tudja kiegyenlíteni. A termékekkel együtt szállítólevelet és hivatalos magyar számlát állítunk ki az ön részére, átutalásos fizetési móddal, 8 napos fizetési határidővel.
Külföldi cégem van, tudok nálatok vásárolni?
Hogyan történik a megvásárolt termék(ek) beüzemelése?
Mennyi garanciát kapok a termékre?
Cégünk 1 év teljeskörű garanciát vállal az általunk forgalmazott termékekre. Minden garanciális ügyet személyesen mi intézünk, nem pedig a gyártóhoz küldjük önt. (IP telefonok esetében még cserekészüléket is biztosítunk.)
Segítetek, ha elakadok a termék használatában?
Termékeinkre teljeskörű támogatást vállalunk a garancia idő lejárta után is, határozatlan ideig. Ez Magyarországon egyedülálló. Keressen minket bizalommal, szívesen segítünk.