IP PBX rendszerek
Optimalizáld a vállalati kommunikációt az IP PBX rendszerekkel.
- Az IP PBX rendszerek lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy magas minőségű kommunikációt biztosítsanak ügyfeleikkel, partnereikkel és dolgozóikkal, miközben jelentős költségmegtakarításokat érnek el a hagyományos telefonrendszerekkel szemben. Az IP PBX rendszerek emellett lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy bővítsék és testre szabják kommunikációs rendszereiket a vállalat igényeinek megfelelően, és segítenek javítani a vállalat hatékonyságát és működését.
- Ha az ön vállalkozásának is fontos a hatékony és magas minőségű kommunikáció, válassza a Yeastar IP PBX rendszereket, és élvezze az egyszerű kezelhetőséget, a gazdaságosabb kommunikációs költségeket, a magasabb biztonsági szintet, és az automatizált funkciókat.
- Az IP PBX rendszerek modern technológiai fejlesztéseknek köszönhetően biztonságos és hatékony megoldást nyújtanak a vállalatok számára, hogy növeljék a hatékonyságukat és javítsák a kommunikációjukat.
Írjon nekünk itt
Kérdése van a termékről, szeretné megrendelni vagy nem tudja mire lenne pontosan szükséged? Írjon nekünk egy levelet, a kollégáink 0-24 órában várják kérdését, melyre 100%-ban személyre szabott választ fog kapni.
Mennyibe kerülnek a termékek?
A weboldalunkon látható gyártók hivatalos disztribútorai vagyunk évek óta. Ez odáig gyűrűzött, hogy már speciális, egyedi ajánlatot kapunk tőlük minden eszközbeszerzésre. Ezért rendelésedre mindig extra egyedi kedvezményeket tudunk adni. Magyarországon ez egyedülállónak számít, sőt még külföldön is csak elvétve látunk erre példát. Büszkék vagyunk rá. Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi módok valamelyiként és azonnali tájékoztatást tudunk adni a kedvezményed mértékéről:
- Az oldalon található bármelyik űrlapon keresztül.
- E-mail-ben sales@n-system.hu-n.
- A 06-62/800-145-as telefonszámon.
Hogyan tudom megrendelni a terméket?
- Az oldalon található bármelyik űrlapon keresztül.
- E-mail-ben sales@n-system.hu-n.
- A 06-62/800-145-as telefonszámon.
Mi a megrendelés menete?
A fentebbi módok valamelyikén (űrlap, e-mail, telefon) jelzze számunkra a megrendelési szándékot, ha tudja, akkor a pontos típust és darabszámot, majd kollégáink visszaigazolják számára a vásárlása befogadását, egyeztetjük önnel az adatokat és már küldjük is az eszközt.
(Ha segítségre lenne szüksége a pontos termék kiválasztásában, akkor bizalommal írjon nekünk a sales@n-system.hu e-mail címre vagy hívjon minket a 06-62/800-145-ös telefonszámon. Szívesen segítünk.)
Mit kell tudnom a kiszállításról?
Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
Megrendelését banki átutalással tudja kiegyenlíteni. A termékekkel együtt szállítólevelet és hivatalos magyar számlát állítunk ki az ön részére, átutalásos fizetési móddal, 8 napos fizetési határidővel.
Külföldi cégem van, tudok nálatok vásárolni?
Hogyan történik a megvásárolt termék(ek) beüzemelése?
Mennyi garanciát kapok a termékre?
Cégünk 1 év teljeskörű garanciát vállal az általunk forgalmazott termékekre. Minden garanciális ügyet személyesen mi intézünk, nem pedig a gyártóhoz küldjük önt. (IP telefonok esetében még cserekészüléket is biztosítunk.)
Segítetek, ha elakadok a termék használatában?
Termékeinkre teljeskörű támogatást vállalunk a garancia idő lejárta után is, határozatlan ideig. Ez Magyarországon egyedülálló. Keressen minket bizalommal, szívesen segítünk.