N-Trunk telefonszolgáltatás
Ha fogékony az új megoldások iránt, de igényli a megbízható technológiai hátteret
VoIP telefonszolgáltatás kiválasztásnál felmerül a kérdés, hogy Egy (N-Office) vagy több hangcsatornára van szüksége? Ha a kérdésre a válasz igen, akkor Önnek az N-Trunk a legjobb megoldás. Bár ugyanahhoz a szolgáltatói központhoz kapcsolódik mind a két előfizetés, mégis teljesen eltérő felhasználásra szolgálják ki az ügyfelet, különböző műszaki megoldással.
Rugalmasan kezelhető és bővíthető
Kimagasló minőségi paraméterek
Az N-Trunk Önnek szól
Az N-Trunk egy IP technológián alapuló korszerű, biztonságos és rugalmas VoIP telefonszolgáltatás. Ez egy olyan megoldás, ahol egy időben több hívás lebonyolítása is lehetséges, valamint több kapcsolási szám tartozhat hozzá.
Az N-Trunk szolgáltatáshoz szükséges egy telefonközpont berendezés vagy felhő alapú szolgáltatás, melyhez az Önnél található eszközök csatlakoznak.
Ismerjük a problémáidat!
Az elavult PSTN nagy karbantartási költséggel jár
Magas hívási költségek
Rugalmatlan rendszer kialakítás
Az N-Trunk
megoldást nyújt
Rugalmasan kezelhető és bővíthető
Költséghatékony kommunikáció, alacsony karbantartási költséggel
N-Trunk 5
5 egyidejű hangcsatorna
maximum 10 kapcsolási szám
0 Ft kapcsolási díj
0 Ft hálózaton belüli percdíj
3,2 Ft belföldi vezetékes percdíj
12,2 Ft belföldi mobil percdíj
4.180 Ft
N-Trunk 10
10 egyidejű hangcsatorna
maximum 20 kapcsolási szám
0 Ft kapcsolási díj
0 Ft hálózaton belüli percdíj
3,2 Ft belföldi vezetékes percdíj
12,2 Ft belföldi mobil percdíj
4.840 Ft
N-Trunk 20
20 egyidejű hangcsatorna
maximum 50 kapcsolási szám
0 Ft kapcsolási díj
0 Ft hálózaton belüli percdíj
3,2 Ft belföldi vezetékes percdíj
14,2 Ft belföldi mobil percdíj
7.040 Ft
Emelje magasabb szintre vállalkozását!
Tegye fel kérdését
Ügyfélkedvenc megoldások az N-System-től! Aki már a magyar távközlési piac kezdetekor jelen volt a szakmában
Az N-System Távközlési Kft-t 2007-ben jegyeztük be, mikor még az iparág csak kialakult Magyarországon. Tehát a versenytársak megjelenése előtt szűk egy évtizeddel mi már teszteltük és üzemeltettük ezeket a telekommunikációs rendszereket, míg ők csak szemlélődtek. Megérdemled, hogy ne a távközlési rendszerekkel kelljen naphosszat foglalkoznod. A szakmai segítség mellett, nálunk a mindennapi nyugalmad is megtalálod. Rendszeredet megtervezzük, beállítjuk és stabilan üzemeltetjük.
Az ön sikere éltet minket!
Ha most is van szolgáltatója, miért választanál minket? Nos talán azért, mert a multikkal szemben mi igenis nagy hangsúlyt fektetünk az emberi kapcsolatokra. A kisebb szolgáltatók pedig nem biztos, hogy felnőttek már a feladathoz.
Tervezés
Mi nem csak eladunk egy szolgáltatást vagy egy terméket, hanem stratégiai szemlélettel, az ön ügyfeleire szabva javaslatot teszünk. Például: bejövő vonalnál hova mutassanak a gombok; milyen struktúrát használjon, hogy ügyfeleit ne várakoztassa vagy éppen mi legyen a hívásrögzítési mechanizmus.
Eszközbeszerzés
Hivatalos disztribútorként napi kapcsolatban vagyunk a Yeastar és Fanvil kollégáival. Ez odáig gyűrűzött, hogy már egyedi fejlesztést is kértünk és kaptunk tőlük ügyfeleink részére. Magyarországon ez egyedülállónak számít, sőt még külföldön is csak elvétve látunk erre példát. Büszkék vagyunk rá.
Hálózatkiéptés
Internetkábeltől a telefonos hálózat kiépítésének végső csatlakozásáig. Internet-szolgáltatás kiépítésében is tudunk tanácsot adni, de vezeték nélküli megoldásainkkal megoldjuk azt is, ha "A" és "B" iroda között nincs kábeles kapcsolat. Nem jelent gondot több telephely telefonos összekötettetése sem.
Üzemeltetés
Saját szerverparkot üzemeltetünk teljesen redundáns (működéshez szükségesnél több példányos) internet- és tápellátással, 0-24 órás felügyelet és ellenőrzés alatt.
Teljeskörű, hosszútávú támogatás
Mi nem fogunk holnap eltűnni a piacról, mint sok más versenytársunk az évek alatt. Üzemeltetésünk támogatással is jár, mely a mi esetünkben egy élménnyel ér fel.
Állandó ügyfélszolgálat
Az év 365 napján, 0-24 órában olyan állandó ügyfélszolgálathoz tud betelefonálni, melynek a végén egy szakértő fog a kérdéseire válaszolni, nem egy álmos call center-es.
Távoli karbantartás
"Lehet, hogy eltört, lehet, hogy valahol elszakadt" - nem baj, megoldjuk és még a fotelből sem kell felülnie. Kiszállás nélkül, távolról, azonnal, bárhol, bármikor, bárhonnan, bárkinek és még kávéval sem kell megkínálnia.
Helyszíni kiszállás
A legritkább eset, mert nálunk mindig minden működik, de erre is fel vagyunk készülve. Ha mégsem működne a távoli karbantartás, akkor helyszíni kiszállással oldjuk meg a problémát. Beüzemeljünk, lecseréljük, újraindítjuk.
Oktatás
Harcedzett és türelmes kollégáink vannak, ahol nincs buta kérdés. Sőt! Jobb, ha tudod, hogy nem csak ügyfeleinknek, de a Szegedi Tudományegyetemen is tartunk előadásokat IP alapú kommunikációban.
Velük együtt dolgozunk, dolgoztunk. Szeretne közéjük tartozni?
... legnépszerűbb gyártóink pedig ....
... természetesen a teljesség igénye nélkül....