Ügyfélszolgálati IVR rendszer
Az IVR (Interactive Voice Response), vagyis az automata válaszadó rendszer az egyik legnépszerűbb megoldás, amikor ügyfélszolgálatról van szó.
Ügyfél oldalról bizonyára ismerősek neked azok a mondatok, hogy válasszon a menüből, minden munkatársunk foglalt vagy kapcsoljuk az ügyintézőt.
Könnyen kezelhet nagy mennyiségű, egy időben beérkező hívást
Kollégái hatékonyságát maximalizálja, miközben nő az ügyfélelégedettség
A hangposta és visszahívási opció segítségével nincs elveszett hívás
Az IVR Önnek dolgozik
Egy jól beállított válaszadó rendszerrel nem csak a cége, hanem az ügyfelei is rengeteg időt takarítanak meg.
Nem kell minimum 2-3 ügyintézőnek elmondani a problémánkat, kérésünket, elég csak annak, aki valóban tud segíteni. A menürendszer segítségével könnyen megtalálja a telefonáló a számára kompetens kollégát, tehát egyszerűsíti a folyamatot az ügyfél és a ügyfélszolgálat számára is. Azon túl, hogy viszonylag gyorsan juthatunk hozzáértő személyhez, ha esetleg olyan panaszunk van, amelyet már sokan feltettek előttünk, akkor kész válaszokat kaphatunk. Tehát a várakozási sort sem kell kivárni, virtuálisan “kerülhetünk”.
Az IVR segítségével lehetősége van automatikus üzenetek beállítására is. Mikor is van ennek előnye? Ha pl. cégednél szabadságolások vannak, nyári leállást iktattok be vagy valamilyen komoly váltás előtt álltok. A szabadságok, üzemidőn kívüli időszakok könnyedén beállíthatóak a rendszerben.
Ha nem üzemeltet 0-24-es ügyfélszolgálatot, akkor akár jelezni tudja hangüzeneten keresztül a nyitva tartási időtöket, így nem kell az ügyfeleknek azon bosszankodniuk, hogy nem veszitek fel neki a telefont. (Zárójeles megjegyzés, de valójában kapacitáshiány esetén is javítható az ügyfelek elégedettsége egy jó hangfelmondással, ügyféltájékoztatással.)
Nagyon fontos a menürendszer logikus és minden eshetőségre kitérő beállítása, valamint a tisztán érthető és értelmezhető hanganyagok elkészítése. Az IVR kialakítása tehát kíván némi időt és energiát az ön részéről is. Bevezetéséhez szükség van a folyamatok egyértelmű dokumentálására, az ügyfélszolgálat logikus működésére.
Az IVR segíthet Önnek a rendszerezésben és a profi ügyfélkezelés megvalósításában. A költségek pedig valóban csökkenthetők és a munkafolyamat is hatékonyabbá válik.
Ismerjük a problémáit!
Lassú ügyintézés
Összeomló ügyfélszolgálat
Erőforrások szétmorzsolódása
Milyen élet vár a vállalkozására?
Nagymennyiségű, egyidejű hívás kezelése
Költséghatékony, mégis bevételnövelő
Hangmenü-rendszered bármikor, bárhol, könnyedén testre szabhatja
Napszakokban és időszakokban más-más menürendszert üzemeltethet (pl.: nyitvatartás, ünnepnap)
A hangposta funkció segítségével nem lesz több elvesztegetett hívás
Bejövő- és kimenő hívásait is végtelen módon tudja statisztikázni, hogy rendszerét tovább fejleszthesse
Emelje magasabb szintre vállalkozását
Tegye fel kérdését
Ügyfélkedvenc megoldások az N-System-től! Aki már a magyar távközlési piac kezdetekor jelen volt a szakmában
Az N-System Távközlési Kft-t 2007-ben jegyeztük be, mikor még az iparág csak kialakult Magyarországon. Tehát a versenytársak megjelenése előtt szűk egy évtizeddel mi már teszteltük és üzemeltettük ezeket a telekommunikációs rendszereket, míg ők csak szemlélődtek. Megérdemled, hogy ne a távközlési rendszerekkel kelljen naphosszat foglalkoznod. A szakmai segítség mellett, nálunk a mindennapi nyugalmad is megtalálod. Rendszeredet megtervezzük, beállítjuk és stabilan üzemeltetjük.
Az ön sikere éltet minket!
Ha most is van szolgáltatója, miért választanál minket? Nos talán azért, mert a multikkal szemben mi igenis nagy hangsúlyt fektetünk az emberi kapcsolatokra. A kisebb szolgáltatók pedig nem biztos, hogy felnőttek már a feladathoz.
Tervezés
Mi nem csak eladunk egy szolgáltatást vagy egy terméket, hanem stratégiai szemlélettel, az ön ügyfeleire szabva javaslatot teszünk. Például: bejövő vonalnál hova mutassanak a gombok; milyen struktúrát használjon, hogy ügyfeleit ne várakoztassa vagy éppen mi legyen a hívásrögzítési mechanizmus.
Eszközbeszerzés
Hivatalos disztribútorként napi kapcsolatban vagyunk a Yeastar és Fanvil kollégáival. Ez odáig gyűrűzött, hogy már egyedi fejlesztést is kértünk és kaptunk tőlük ügyfeleink részére. Magyarországon ez egyedülállónak számít, sőt még külföldön is csak elvétve látunk erre példát. Büszkék vagyunk rá.
Hálózatkiéptés
Internetkábeltől a telefonos hálózat kiépítésének végső csatlakozásáig. Internet-szolgáltatás kiépítésében is tudunk tanácsot adni, de vezeték nélküli megoldásainkkal megoldjuk azt is, ha "A" és "B" iroda között nincs kábeles kapcsolat. Nem jelent gondot több telephely telefonos összekötettetése sem.
Üzemeltetés
Saját szerverparkot üzemeltetünk teljesen redundáns (működéshez szükségesnél több példányos) internet- és tápellátással, 0-24 órás felügyelet és ellenőrzés alatt.
Teljeskörű, hosszútávú támogatás
Mi nem fogunk holnap eltűnni a piacról, mint sok más versenytársunk az évek alatt. Üzemeltetésünk támogatással is jár, mely a mi esetünkben egy élménnyel ér fel.
Állandó ügyfélszolgálat
Az év 365 napján, 0-24 órában olyan állandó ügyfélszolgálathoz tud betelefonálni, melynek a végén egy szakértő fog a kérdéseire válaszolni, nem egy álmos call center-es.
Távoli karbantartás
"Lehet, hogy eltört, lehet, hogy valahol elszakadt" - nem baj, megoldjuk és még a fotelből sem kell felülnie. Kiszállás nélkül, távolról, azonnal, bárhol, bármikor, bárhonnan, bárkinek és még kávéval sem kell megkínálnia.
Helyszíni kiszállás
A legritkább eset, mert nálunk mindig minden működik, de erre is fel vagyunk készülve. Ha mégsem működne a távoli karbantartás, akkor helyszíni kiszállással oldjuk meg a problémát. Beüzemeljünk, lecseréljük, újraindítjuk.
Oktatás
Harcedzett és türelmes kollégáink vannak, ahol nincs buta kérdés. Sőt! Jobb, ha tudod, hogy nem csak ügyfeleinknek, de a Szegedi Tudományegyetemen is tartunk előadásokat IP alapú kommunikációban.
Velük együtt dolgozunk, dolgoztunk. Szeretne közéjük tartozni?
... legnépszerűbb gyártóink pedig ....
... természetesen a teljesség igénye nélkül....