Milyen telefonközpont rendszerre van szüksége?
A legtöbb válalkozás szembesül azzal a dilemmával, hogy lokális vagy virtálus-felhő alapú telefonközpontot szeretne. Ekkor jön a lehetőségek összehasonlítása, vagyis a virtuális, felhő alapú telefonközpont és a lokális telefonközpont közötti dilemma. Minden a vállalat méretétől és attól függ, mit szeretnénk a telefonközpontunktól.
Felhő alapú, virtuális telefonközpont
N-Centrex, avagy felhő alapú telefonszolgáltatás az N-System-től
– 30 mellékig mikro-tól egészen a nagyvállalkozásokig –
– nem kell törődnöd az üzemeltetéssel, könnyen bővíthető –
– Softphone klienssel üzleti vezetékes telefon akár mobilról is –
3CX telefonrendszer
Legyen öné az irányítás, bárhol, bármikor
– 999 mellékig minden vállalkozás típusnak –
– virtuális vagy lokális üzemeltetés –
– világelső report modul (kimutatási rendszer) –
További kérdése van?
Ha kérdésed merült fel, keress minket bizalommal!
Telefonos elérhetőségünk
Általános információ
Értékesítés
Emelje magasabb szintre vállalkozását!
Tegye fel kérdését